2014. november 23., vasárnap

A viharszívű Mya Mavis blogturné

A blogturné még pénteken lezajlott, és Facebookon jól össze is foglaltam az állomásokat, meg egy-egy idézetet a bejegyzésekből, így arra gondoltam, hogy ide is felteszem a gyűjteményt, hogy jól visszakereshető legyen. Még egy fél napig versenybe szállhattok a nyereménykönyvekért. :)



Nagyon örülök, hogy ennyi érzelmet sikerült kiváltanom a résztvevő bloggerekből. :):) Még egy napotok van, hogy részt vegyetek a játékban és Mya regényt nyerhessetek, katt a blogokra a részletekért.

"Kegyetlenül facsargatta a szívemet, csak azért, hogy végleg darabokra zúzza. És bizony meg is ríkatott. Most pedig ide nekem, de azonnal a folytatást!"

"A történet remek, a háttérvilág felépítése tökéletes, a szereplők pedig érdekesek és emberiek. Igen, ez rájuk a legjobb szó, emberiek, akik hibáznak, néha rosszul döntenek, és nem szűnnek meg embernek lenni. Pont ezek miatt szerettem annyira A viharszívű Mya Mavist."

"Összességében egy nagyon jól megírt, sötét, komor, izgalmas, valódi disztópiát olvashattam."

"Te jó isten, hogy lehet ezt így befejezni??? (...) Ne merészeld ezt itt abbahagyni, mert nem tudok mit csinálok! Konkrétan sokkolt, amikor megláttam, hogy nincs tovább"

"Nagyon izgalmas, körömlerágós, elgondolkodtatós rész lett ez, és már alig várom a folytatást."

"Feljebb említettem már, hogy egy alap adrenalinszintről indulsz a könyvben és lapról lapra emelkedik ez a szint. Mint egy vonat, ami elindul az állomásról és szép lassan begyorsul, a végén elkezd dübörögni, egyre hangosabb és egyre jobban ráz… az út végén pedig tudod, hogy valami rettenet vár."

Nagyon köszönöm, kedves blogturné résztvevők, hogy vállaltátok a Mya regény olvasását! Nagyon izgultam minden este, hogy mit találok a blogjaitokon, és nagyon-nagyon örülök, hogy ennyire szerettétek a történetet. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése