2017. december 25., hétfő

Antikarácsonyi mese


Mindenkinek nagyon boldog, pihenésben és finom bejglikben gazdag karácsonyt kívánok. Az idei mini antikarácsonyi mesémre, ami a képeslap hátuljára került. :)

Antikarácsonyi mese
A térkép, Télapó falujáról a mézesmadzag.
Hetekig hótalpaztam a Mézeskalács fogadóig. Odabent pukkadásig tömtem magam tarte-okkal és tortákkal, a manókkal együtt pillecukrot sütöttem a kandallónál, mígnem cukorlázas álomba nem zuhantam.
Napok, talán hetek teltek el zabálással és alvással, az emlékeim megkoptak, az időérzékemet elveszítettem, ahogy a magasságom harmadát is. Az éjjel, amikor megszöktem a kánaánból, már manóruhához vettek rólam méreteket.
A faluban éjjel-nappal folyt a rabszolgamunka. A manók zsákszámra hordták a kívánságleveleket a postáról az ajándékgyárba gyújtósnak. Rogyadoztak a súly alatt, de a felügyelő manók botozással ösztökélték a lassúakat. Télapó házából szűntelen kiszűrődött a manósikoltozás.
Észrevettek, és a karácsonyfa-erdő széléig üldöztek.
A torzomborz fenyők között halotti a csend. A hajam jeges, az ujjaim már elkékültek. Hamarosan betemet az örök hó.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése